środa, 15 lutego 2017

Zakupy kosmetyczne #2 zakupowe szaleństwo :)

Muszę przyznać, że początek 2017 roku to totalne szaleństwo zakupowe :) po ostatnim wpisie o zakupach kosmetycznych uzbierało mi się tyle nowości, że muszę się nimi z Wami podzielić. A potem przejść na odwyk kosmetyczny ;) w najbliższym czasie będzie dużo recenzji moich nowych nabytków.
A przechodząc do rzeczy: korzystając z mojej lutowej, kilkudniowej wycieczki do Anglii, skorzystałam z okazji i zakupiłam kilka rzeczy na strefie bezcłowej na lotnisku. Ponadto, przywiozłam kilka kosmetyków z tamtejszych sklepów. Mają naprawdę fajne promocje, a kosmetyki, które w Polsce są bardzo drogie, za granicą można kupić w cenie polskiej "dolnej półki". Kosmetykomaniaczka nie przepuści takiej okazji :)
Do tego doszło zamówienie ze strony bankujesz-zyskujesz.pl.

Zestaw czterech pomadek Revlon ColorStay 10£ (TKMaxx)

Woda toaletowa Davidoff Cool Water 100 ml 28£ (strefa bezcłowa); Woda toaletowa Bvlgari Omnia Coral 65 ml 45£ (strefa bezcłowa); Woda perfumowana Giorgio Armani Si 100 ml ok. 335 zł (ze strony bankujesz-zyskujesz.pl)

Woda perfumowana Burberry Woman 100 ml 129 zł (ze strony bankujesz-zyskujesz.pl); Woda perfumowana Calvin Klein Eternity Purple Orchid 100 ml 99 zł (Rossmann); Woda perfumowana Burberry London 100 ml 119 zł (ze strony bankujesz-zyskujesz.pl)

Zestaw trzech kredek do oczu Urban Decay 24/7 Glide On Eye Pencil 8£ (TKMaxx); Dwa cienie do powiek w kredce MakeUpGallery po 1£ (w funciaku); Matowy błyszczyk do ust MakeUpGallery 1£ (w funciaku)
 
Jak widzicie najwięcej u mnie przybyło perfum, łącznie z moimi wcześniejszymi zbiorami mam chyba zapas na trzy lata minimum ;) zwłaszcza biorąc pod uwagę pojemności flakonów. Ale dla mnie to żaden problem, uwielbiam perfumy, lubię pachnieć cały dzień, a często noszę perfumy w torebce, żeby móc się dopsikać w ciągu dnia.
Woda Burberry London to już mój drugi flakon, uwielbiam ten zapach, być może dlatego że miałam go na swoim slubie :) W każdym razie od razu mogę polecić te perfumy, natomiast recenzja pozostałych niedługo pojawi się na blogu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz